دوچرخه آزمایشی کاملاً جدید پلاسما RC TT اسکات، سریع‌ترین چیزی است که این دوچرخه‌ساز سوئیسی ساخته است. جدیدترین نسل دوچرخه پلاسما TT که برای کمترین میزان کشش آیرودینامیکی ممکن هنگام مسابقه دادن ساخته شده است، در نهایت با تیم DSM ساخته شد تا به دوچرخه سواران حرفه ای سرعت بالا و در عین حال پایداری را عرضه کند.

اسکات می گوید هدف اصلی آنها از پلاسما RC TT جدید ساده بود: ” ساخت سریع ترین دوچرخه ای که تا به حال ساخته ایم .” اما نه تنها سریع‌ترین دوچرخه تایم‌تریل اسکات تا کنون، بلکه می‌خواستند پلاسما جدید سریع‌ترین دوچرخه TT مجهز به ترمز دیسکی باشد که می‌توانید بخرید.

تابستان گذشته در تور دو فرانس نگاهی به دوچرخه جدید با آخرین چرخ های Scope داشتیم.

تیم طراحی اسکات قبلاً یک نسخه سریع از پلاسما را توسعه داده بود که با استانداردهای قوانین جاده UCI مطابقت نداشت. بنابراین آنها پروژه Plasma TT را دوباره به CFD بردند.

برای اطمینان از اینکه هر دوچرخه‌سوار، از مسابقه‌دهنده‌های جوان گرفته تا حرفه‌ای‌ها، و از کوچک‌ترین ورزشکاران زن گرفته تا بلندقدترین مردان، طراحی این دوچرخه با دقت بسیار بهینه سازی و قابلیت تنظیم بالایی برای بخش های مختلف در نظر گفته شده است.

نسل هفتم دوچرخه اسکات پلاسما RC TT جدید از هندلینگ سریع خود که قبلاً اثبات شده است، بهره مند است. اما اسکات می‌خواست آن را در سرعت پایدارتر کند، بنابراین فاصله دوشاخ را کمی کوتاه کرد.

در پایان، اسکات می‌گوید وزن فریم پلاسما RC TT جدید را تا 12 درصد کاهش می‌دهد بدون اینکه مقاومت آن نسبت به نسل ششم پلاسما قبلی کاهش یابد. و گفته می شود که در طول یک تایم تریل 40 کیلومتری در دنیای واقعی با توان ثابت دوچرخه سوار، در مقایسه با دوچرخه قبلی، 33 ثانیه سریعتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *